Het klinkt cliché, maar bij de marketing van vastgoed komt het neer op het zo goed mogelijk inspelen op de behoeften van je vastgoeddoelgroep. Voorheen hadden toekomstige bewoners voldoende aan een brochure en een verkooppraatje met de makelaar. Nu willen ze het liefst virtueel rondlopen in hun nieuwe huis. Voorheen hadden toekomstige bewoners voldoende aan een brochure en een verkooppraatje met de makelaar. Nu willen ze het liefst virtueel rondlopen in hun nieuwe huis.
Binnen de vastgoedsector wil je de woningen, bedrijfspanden en andere gebouwen makkelijk vindbaar én optimaal aantrekkelijk maken. Met moderne vastgoedmarketing speel je daar digitaal goed op in.
Graag maak ik op korte termijn kennis om dit verder te bespreken. We hebben het dan al snel over de unieke kansen die er voor jou in de vastgoedsector aanwezig zijn.
Voor een duidelijk beeld van de toegevoegde waarde van vastgoedmarketing en een optimale vorm van vastgoedcommunicatie, kijken we naar de meest relevante voordelen. Het gaat hierbij onder andere om:
Door vastgoedmarketing slim in te zetten, heb je in één klap veel meer bereik.
Door vastgoedmarketing slim in te zetten, heb je in één klap veel meer bereik.
Door vastgoedmarketing slim in te zetten, heb je in één klap veel meer bereik.
Door vastgoedmarketing slim in te zetten, heb je in één klap veel meer bereik.
Stel je voor dat wij samen aan de slag aan. Dan vertel ik je eerst waarom juiste vastgoedcommunicatie zeer belangrijk is om jouw specifieke boodschap op een bepaalde doelgroep over te brengen. De manier van communiceren speelt hierin een doorslaggevende rol. Deze moet namelijk overtuigend zijn. Persoonlijk zie ik dit op de volgende manieren voor me:
Je merkimago bepaalt in hoeverre eventuele klanten je als professioneel en betrouwbaar zien. Hoe meer hier uiteraard sprake van is, hoe beter. Middels effectieve vastgoedcommunicatie is het goed mogelijk om dit voor elkaar te krijgen. Bijvoorbeeld door een kwalitatieve, up-to-date inhoud op de website. En door met je huisstijl, advertenties en social media onderscheidend te zijn van de gemiddelde vastgoedpartij.
Cruciaal hierbij is om je doelgroep door en door te kennen. Dit stelt je namelijk in staat om optimaal in te spelen op de behoeften. Waar is jouw doelgroep precies naar op zoek? En hoe maak je middels vastgoedmarketing duidelijk dat je precies daarin kunt voorzien?
Een belangrijk onderdeel van goede vastgoedcommunicatie is verder
om het gesprek met je leads zoveel mogelijk te vereenvoudigen. Optimale, digitale vastgoedmarketing gaat hier flink aan bijdragen. Het maakt je door de goede vindbaarheid een stuk makkelijker te bereiken. Zo neem je een belangrijk deel van aanwezige frictie weg.
Mijn vastgoedkennis heb ik voor veel projecten in mogen zetten. Denk hierbij aan projectontwikkelaars, bouwbedrijven, beleggers, makelaars, commerciële verhuurders, gemeenten en woningcorporaties. Mijn rol verschilt per vastgoedproject en is afhankelijk van de wend van de vastgoedbeheerder. Makers van plannen Ben je benieuwd naar een paar cases? Ik vertel je graag meer!
Kennis makenMet een flinke dosis enthousiasme ga ik graag met je aan de slag om online te groeien. Ik vertaal jouw wensen naar een praktisch plan. Met alle certificaten op zak hebben Google en meerdere social media kanalen geen geheimen voor mij.