Als zorginstelling heb je behoefte aan een passende online strategie. Je wilt uitdragen wie je bent en waar je voor staat. Maar nog beter wordt het als je sneller gevonden wordt door nieuwe cliënten en doorverwijzers. En het wordt compleet als zorgprofessionals jouw vacature weten te vinden.
De zorg die je verleent is verbonden aan vastgestelde kwaliteitseisen en regelgeving. Hiermee verleen je zorgtaken die niet uniek zijn. Als zorginstelling is het daarom lastig om onderscheidend te zijn in de toenemende concurrerende markt.
Toch gaat het niet alleen om wat je levert, maar ook de manier waarop je dat doet. Met een strategische online aanpak maak je het verschil. Je spreekt nieuwe cliënten aan, maakt kennis met doorverwijzers en ontvangt sollicitaties van interessante zorgprofessionals.
.
Stel je voor dat wij samen aan de slag gaan. Allereerst vertel ik jouw kansen in het zorglandschap en hoe je de investering dubbel en dwars terugverdiend. Ik zorg voor transparantie door inzicht te geven in alle statistieken en cijfers. Zo zie jij precies waar we staan en wat het oplevert. En vakjargon? Ik probeer het juist erg toegankelijk te maken en leg het graag nog een keer uit.
Voor een duidelijk beeld van de toegevoegde waarde van zorgmarketing en een optimale vorm van zorgcommunicatie, kijken we naar de meest relevante voordelen. Het gaat hierbij onder andere om:
Als zorgaanbieder of behandelaar maak ik jou zichtbaar bij nieuwe cliënten.
Het bereiken van doorverwijzers is part of the plan.
Zorgprofessionals worden bereikt middels effectieve arbeidsmarktcampagnes.
Stel je voor dat wij samen aan de slag gaan. Allereerst vertel ik jouw kansen in het zorglandschap en hoe je de investering dubbel en dwars terugverdiend. Ik zorg voor transparantie door inzicht te geven in alle statistieken en cijfers. Zo zie jij precies waar we staan en wat het oplevert. En vakjargon? Ik probeer het juist erg toegankelijk te maken en leg het graag nog een keer uit.
Je merkimago bepaalt in hoeverre eventuele klanten je als professioneel en betrouwbaar zien. Hoe meer hier uiteraard sprake van is, hoe beter. Middels effectieve zorgcommunicatie is het goed mogelijk om dit voor elkaar te krijgen. Bijvoorbeeld door een kwalitatieve, up-to-date inhoud op de website. En door met je huisstijl, advertenties en social media onderscheidend te zijn van de gemiddelde zorgaanbieder.
Cruciaal hierbij is om je doelgroep door en door te kennen. Dit stelt je namelijk in staat om optimaal in te spelen op de behoeften. Waar is jouw doelgroep precies naar op zoek? En hoe maak je middels zorgmarketing duidelijk dat je precies daarin kunt voorzien?
Mijn kennis van de zorgsector heb ik voor veel projecten in mogen zetten. Denk hierbij aan therapeuten, praktijken, kraamzorg instanties, ambulante hulpverleners en afkickklinieken. Mijn rol verschilt per zorgorganisatie en is afhankelijk van de wens van de klant. Ben je benieuwd naar een paar cases? Ik vertel je graag meer!
Kennis makenMet een flinke dosis enthousiasme ga ik graag met je aan de slag om online te groeien. Ik vertaal jouw wensen naar een praktisch plan. Met alle certificaten op zak hebben Google en meerdere social media kanalen geen geheimen voor mij.