Geen tijd, geen kennis of ontbreekt het aan inspiratie? Dan is het uitbesteden van Facebook de oplossing. Het social medium biedt talloze mogelijkheden om jouw onderneming te laten groeien. Ga je voor het niet-betaalde bereik? Of gaan we een nieuwe doelgroep bereiken met advertenties? Een juiste strategische aanpak is gewenst en daar help ik je graag bij.
Je hebt ongetwijfeld al een Facebook pagina. Wanneer heb je voor het laatst een bericht geplaatst? En wat was het bereik? Met het klakkeloos plaatsen van berichten behaal je niet het gewenste resultaat. Liever zie je minimaal 1.000 bereikte personen en veel reacties. Ik bereik dat graag voor je. En kies je voor adverteren? Dan is dat met elk gewenst campagnebudget mogelijk.
Sta je te popelen om facebook uit te besteden? Ik sta in de startblokken. Het enige wat jij hoeft te doen is een berichtje sturen. Samen bespreken we je online wensen en stippelen we de juiste route uit.
Ik krijg energie van aansprekende Facebookberichten en de positieve reacties van je doelgroep. Nog leuker vind ik het als jij enthousiast wordt van de resultaten. Stel je voor dat wij samen aan de slag gaan, dan mag je dit verwachten:
Wil jij jouw ideale klant bereiken? Kies dan voor Facebook uitbesteden. Facebook wordt gebruikt door jong en oud, allemaal met verschillende interesses. Het is niet voor niets de grootste social medium van de wereld. Ik ontzorg je graag en pinpoint je doelgroep met precies de juiste berichten, zodat jij zorgeloos achter over leunt. Klinkt goed toch?
Geen dienst of klant is hetzelfde. Ik kijk met een open blik naar jouw vraagstuk. En die van je doelgroep. Ik verdiep mij in jouw onderneming, je aanbod en de wens van de doelgroep. Deze drie vormen de basis voor een strategisch plan.
Na het plaatsen van berichten begint het allemaal pas echt. Hoe reageert de doelgroep? En waar liggen verder online kansen? We ontvangen statistieken over de prestaties. Door continu te analyseren en verbeteren streven we naar een solide aanwezigheid.
Gaan wij samen aan de slag? Dan vertel ik je eerst hoe dit een rendabele investering is. Op basis van statistieken zorg ik voor transparantie en geef ik inzicht in alle conversies en cijfers. Zo weet jij precies wat er gebeurt. En zeg ik eens een moeilijke vakterm? Ik leg het je graag nog een keer uit.
Geloof het of niet: je onderneming kan niet meer zonder social media. En dat is geen wc-eend verhaal. Je hebt talloze ideeën en wil dit graag online delen. Ik ontzorg je en neem je mee van A tot Z. Ben je enthousiast? Dan hoor ik graag van je.
Kennis makenMet een flinke dosis enthousiasme ga ik graag met je aan de slag om online te groeien. Ik vertaal jouw wensen naar een praktisch plan. Met alle certificaten op zak hebben Google en meerdere social media kanalen geen geheimen voor mij.